استقبال تهرانی ها چشمگیر است
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرنگار ایرنا، ' صفرعلی براتلو' صبح امروز-جمعه- در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش های فرمانداران شهرستان های تهران، شهریار،‌ اسلامشهر، ‌دماوند و پاكدشت مبنی بر استقبال مردم و ایجاد صف های طولانی در شعب اخذ رای این شهرستان ها، از مردم خواست شركت در رای گیری را به ساعات انتهایی روز موكول نكنند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران توصیه های دینی مبنی بر تعجیل در امر خیر را یادآور شد و اضافه كرد: انتخابات، مشاركت در تعیین سرنوشت جامعه و یك امر خیر جمعی است و از این رو به مردم شریف ایران اسلامی توصیه می شود در این امر خیر تسریع كنند.

براتلو با یادآوری آموزش یك هزار و 200 نفر ساعت آموزش مجریان برگزاری انتخابات ‌اظهار داشت: حضور معتمدین مردمی در انتخابات نشانگر آن است كه مجریان واقعی را مردم تشكیل داده اند.

سرپرست معاونت سیاسی - اجتماعی استانداری تهران با اشاره به تشكیل كمیته امنیت انتخابات،‌ وضعیت امنیت استان تهران را قابل قبول توصیف و خاطر نشان كرد: این كمیته قبل از انتخابات فعال بود و به صورت یك روز درمیان

تشكیل جلسه می داد و اكنون نیز این جلسات ادامه دارد.

براتلو اضافه كرد: برای تأمین امنیت بیشتر در صندوق های اخذ رای، حداقل سه نفر از نیروهای انتظامی و بسیج مستقر هستند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر چگونگی روند برگزاری روند انتخابات رایانه ای در شهرستان پاكدشت گفت: بر اساس گزارش فرماندار این شهرستان استقبال مردم خوب بوده و تاكنون مشكل خاصی در اجرای این روند گزارش نشده است.

رییس ستاد انتخابات استان تهران داشتن شناسنامه برای رای دادن را الزامی دانست و تصریح كرد: بدون شناسنامه امكان رای دادن وجود ندارد و داشتن كارت ملی برای تسهیل در رای گیری است.

بر اساس قانون انتخابات، ‌رای گیری از ساعت هشت صبح آغاز شده است و به مدت 10 ساعت ادامه خواهد داشت.

رییس ستاد انتخابات استان تهران، هرگونه تمدید زمان رای گیری را منوط به ابلاغ وزیر كشور دانست.

سیام/1429**1572





:: برچسب‌ها: فلوریدا , عکس , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: